مایکروسافت دقایقی پیش از سرفیس لپ تاپ ۲ رونمایی کرد که به لطف پردازنده نسل هشتم اینتل تا ۸۵ برابر سریعتر از مدل قبلی خواهد بود.

به گفته کمپانی ردموندی سرفس لپ تاپ ۲ از باریکترین نمایشگر LCD در میان لپ تاپ های لمسی بهره خواهد برد که سایز آن ۱۳.۵ اینچ بوده و با نرخ کنتراست بالای 1,500:1 اسناد و تصاویر را با دقتی بالاتر به نمایش درخواهد آورد. تعداد پیکسل های این لپ تاپ با بهینه سازی صورت گرفته حالا ۳.۸ برابر از مک بوک ایر ۱۳ بیشتر است.

علاوه بر این مایکروسافت مدعی شده که سرفیس لپ تاپ ۲ به لطف پردازنده چهار هسته ای نسل هشتم اینتل دو برابر از مک بوک ایر سریعتر بوده و توان پردازش گرافیکی آن نیز ۵۰ درصد بالاتر است.

این کمپانی همچنین با انجام اصلاحاتی روی کیبورد، صدای تولید شده حین تایپ را نیز تا حدودی کاهش داده است. ظرفیت باتری نیز به صورت دقیق مشخص نشده اما سازندگان آن از دوام ۱۴.۵ ساعتی سخن گفته اند. از ویژگی های دیگر مدل جدید می توان به پشتیبانی از قابلیت امنیتی Windows Hello و Instant On اشاره کرد.

کمپانی سازنده هنوز جزییات کامل سرفیس لپ تاپ ۲ را اعلام نکرده اما برای اولین بار نسخه ای به رنگ مشکی مات از این دستگاه توسعه پیدا کرده است. ظاهرا در بخش های دیگر شاهد تغییر چشمگیری نباشیم که به معنی سپری کردن یک سال دیگر بدون پورت USB-C خواهد بود.

قیمت پایه این دستگاه که از دو هفته دیگر عرضه آن آغاز می شود، ۹۹۹ دلار تعیین شده که نسبت به سال گذشته دستخوش تغییر نشده است.

منبع : akharinkhabar.ir

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!