به وردپرس فارسی ۵٫۲٫۱ خوش آمدید

اگر به‌روزرسانی به وردپرس ۵٫۲٫۱ را انجام داده اید تبریک می‌گوییم! این به‌روزرسانی تعمیرکردن ساییتان وقتی چیزی به مشکل خورد را ساده‌تر از هرزمانی ممکن می‌سازد.


امن نگه‌داشتن سایت شما

وردپرس ۵.۲ به شما ابزارهای قویتری برای شناسایی و تعمیرنمودن مشکلات پیکربندی و خطاهای مهلک می‌دهد. این که آیا شما توسعه‌دهنده‌ای هستید که به مشتریان کمک می‌کنید یا به تنهایی سایتتان را مدیریت می‌کنید، این ابزارها می‌توانند به شما برای دریافت اطلاعات درستی که به آنها نیاز دارید کمک کنند.


بررسی سلامت سایت

براساس ویژگی‌های سلامت سایت معرفی شده در ۵.۱، این انتشار دو صفحه جدید برای کمک به اشکال‌زدایی مشکلات عمومی پیکربندی اضافه نموده است. همچنین فضایی که توسعه‌دهندگان بتوانند اطلاعات اشکال‌زدایی را برای نگه‌دارندگان سایت قرار دهند اضافه نموده است.وضعیت سایتتان را بررسی کنید، و اشکال‌زدایی مشکلات را یاد بگیرید.


محافظت از خطای PHP

این به‌روزرسانی متمرکزبرمدیرکل به شما اجازه تعمیر بدون‌خطر یا مدیریت خطاهای مهلک را بدون نیاز به زمان توسعه می‌دهد. این مدیریت بهتر به‌اصطلاح “صفحه سفید مرگ,” و یک راه برای ورود به حالت ترمیم را ارائه می‌دهد، که علت خطای افزونه‌ها یا پوسته‌ها را متوقف می‌کند.


بهبود برای همه

به‌روزرسانی دسترس‌پذیری

تعدادی تغییر برای پیشرفت آگاهی متقابل و جریان راهبری صفحه‌کلید برای کسانی‌که از خوانندگان صفحه و سایر تکنیک‌های پشتیبانی استفاده می‌کنند با هم کار می‌کنند.

آیکون‌های پیشخوان جدید

سیزده آیکون جدید شامل اینستاگرام، مجموعه‌ای از آیکون‌های بادی‌پرس، و آیکون چرخنده زمین برای جهانی شدن است. آنها را می‌توانید در پیشخوان پیدا کنید و لذت ببرید!


شادی توسعه‌دهنده‌

تغییر نگارش PHP

هم‌اکنون حداقل نگارش پشتیبانی‌شده PHP ۵.۶.۲۰ است. از وردپرس ۵.۲، پوسته‌ها و افزونه‌ها می‌توانند به‌صورت امن از مزایای namespaces، توابع ناشناس، و چیزهای بیشتر بهره‌مند شوند!


به‌روزرسانی حریم خصوصی

یک قالب برگه پوسته جدید، یک تابع شرطی، و دو کلاس CSS که طراحی و شخصی‌سازی برگه حفط‌حریم‌خصوصی را ساده‌تر می‌کنند.


قلاب تگ body جدید

۵.۲ یک قلاب wp_body_open رامعرفی می‌کند، که به پوسته‌ها اجازه می‌دهد از تزریق کد در ابتدای المان <body> پشتیبانی کنند.


ساخت جاوا اسکریپت

به‌همراه پیکربندی وب‌پک و بِی‌بل در بسته @wordpress/scripts، توسعه‌دهندگان درباره تنظیمات ابزارهای پیچیده برای نوشتن جاوااسکریپت مدرن نگران نباشند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!